(hypermoderní dekonstrukce)
Luisenstadt, St. Michael Kirche, Sebastianstrasse 86... To jsou
naprosto reálná místa v jednom chaotickém městě obklopeném nezničitelnou
zdí, kde žijí stejně zmatení lidé toužící po změně a pořádku. Podaří se jim
vyřešit alespoň sebe samé, když ne věci kolem nich?
Autor
polsko-francouzského původu napsal řadu her, ve kterých je zmíněná dekonstrukčnost obnažena formou minimalistických propadů
v jednání, které se však nashromáždí do té míry, že zůstávají jen torza;
skelety, které ztratily počáteční jistotu a lesk svých fasád.
Spisovatel
Etién Graczki se však
zároveň nikdy nezařadil mezi dramatiky určitého směru či výrazu. Dá se hovořit
o vlivu textů absurdního divadla, jeho vyjadřování je ale veskrze současné a
blízké pojetí neonaturalismu, řekněme tedy coolness. Postmodernu jakoby přeskakuje, ale jistě
přesahuje - nejbližší je mu skutečně označení „hypermoderní dekonstruktivista“.
- x - x - x - x - x - x - x - x - x - x
- x - x - x - x - x - x - x - x - x - x - x - x - x - x -
MIchael...............................................................................Michal Moučka
JIří......................................................................................Václav Rašilov
- x - premiéra se uskuteční na svátek lásky a práce dne 1. 5. v 19:30,
druhé představení o den později v tutéž hodinu v nově otevřeném
studiu CITADELA – x -
http://www.quadrom.mysteria.cz